Het maakt niet uit welk bedrijf u opstart: het moet herkend worden. Om die herkenbaarheid (en visibiliteit) te verhogen, heeft u een logo nodig.
Het is een unieke weerspiegeling van uw organisatie of merk dat u in al uw communicatievormen zal gebruiken. Een logo kan op verschillende manieren opgemaakt worden: als grafisch symbool, als tekst of als een combinatie van beide.
Hoe pakken we dit aan?
U moet weten dat het ontwerp van een logo een proces is waarbij de interactiviteit tussen de vormgever en de klant van cruciaal belang is. Daarom spreken we in een eerste fase af om volgende zaken te overlopen:
- Uw producten en diensten
- Uw verwachtingen
- De bedrijfs- of merknaam
Wat kan u verwachten van onze samenwerking ?
Vervolgens ontvangt u een overzichtelijke offerte. Na uw akkoord, maak ik enkele schetsen die ik in een digitaal jasje stop. Als u uw logo gekozen heeft, ontvangt u dit logo in verschillende bestandsformaten: JPG, PNG, EPS, …
Daarna gaan we aan de slag met het ontwikkelen van uw huisstijl: gebruik van kleur, lettertype (typografie), fotografie, enz.
Ontdek
Lagraph - Laurence Willems - Boterhoek 2 - 9860 Moortsele (Oosterzele - Gent - Oost-Vlaanderen) België - T+32 498 75 28 69 - info@lagraph.be
BE 0832.395.503 - (Plan je route via Google Maps) - © 2018, Alle rechten voorbehouden